page contents - خرید پستی ست ساعت مچی Violet طرح Acore
ست ساعت مچی Violet طرح Acore
  • ست ساعت مچی Violet طرح Acore

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

    پیشنهادی به زوج های خوش سلیقه

    طراحی لوکس و چشم نواز


    قیمت : 169000 تومان



    وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مخصوصا که ساعت ست باشند. ست بودن و ست شدن عروس و دامادها علاوه بر شیک بودن و زیبایی ظاهری، به عبارتی دربردارنده مفهوم عشق و محبت میان آن هاست. ست ساعت مچی Violet طرح Acore یکی از بی نظیرترین و پر طرفدارترین مدل هایی است که به صورت ست مردانه و زنانه توسط شرکت معروف Violet تولید شده است. ست ساعت مچی Violet بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.


    قیمت : 169000 تومان



    ویژگی های ست ساعت مچی Violet طرح Acore :
    - قطر صفحه مردانه: 26 میلی متر
    - قطر صفحه زنانه: 22 میلی متر
    - طراحی لوکس و چشم نواز
    - جنس بند: بافت فلزی
    - رنگ صفحه: طلایی
    - رنگ بند: طلایی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 169000 تومان


    رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید.

    قيمت : 119000 تومان
  • این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • امارگیر سایت